piątek, 8 maja 2020

Jesteśmy Detektywami

W tym tygodniu realizowaliśmy III moduł Ogólnopolskiego Programu Czytelniczego "Lekturki spod chmurki". Nasze działania związane były 
z lekturą "Detektyw Pozytywka".  Jedno z zadań polegało na tym, 
aby wykorzystując swoją wyobraźnię i kreatywność przebrać się za Detektywa Pozytywkę. Wasze pomysły mnie zachwyciły. 
Mam w klasie wspaniałych Detektywów.


Następne zadanie polegało na tym, aby stworzyć trójwymiarową postać Detektywa. I znów Wasze pomysły były fantastyczne.


Kolejne zadanie wymagało od Was stworzenia plakatu, zachęcającego do przeczytania lektury. Na plakacie miały znaleźć się informacje o autorze, ciekawostki o lekturze i drobna grafika. Wszystkie plakaty spełniły wskazane wymagania i bardzo mnie zaciekawiły.


Dziękuję Wam moi uczniowie za zaangażowanie we wszystkie działania. Sprawiliście mi mnóstwo radości. Jestem dumna z Waszej pracy.
A teraz zapraszam do obejrzenia Waszej wspaniałej galerii prac 
pt. "Detektyw Pozytywka".



 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz